wtorek, 18 listopada 2014

Informacja!

Założyłam drugiego bloga! <3
Niestety mam rozczarowanie dla fanów yaoi, bo nie jest on ani troche o tej tematyce, ani w ogóle o anime.


A będzie ona opowiadać historię Laury, nastoletniego odludka, który od pogadania z koleżanka, czy wyjścia na zakupy woli przeczytać dobrą książkę.
Pewnego razu tak jak zwykle wstąpiła do Pani Hanson po szkolę na herbatkę.
Tam otrzymała ode niej talizman na dobry sen, a przynajmniej tak myślała.
Nie miała bladego pojęcia, że ten kawałek papieru co noc, będzie ją zabierać w inną krainę.
Jak potoczą się losy dziewczyny? Jaka będzie kraina którą odwiedzi?

Jeśli chcecie zobaczyć mnie w trochę innym kontekście, piszącą coś innego niż yaoi to zapraszam!
W tej opowieści stworze swój własny świat, jego historię oraz niesamowitych bohaterów, tym samym zabierając was w podróż po tej niezwykłej krainie.
Jeżeli pragniecie ją poznać to zapraszam!

http://thisisnotjustadream.blogspot.com/

                                                                                            Nana

9 komentarzy:

  1. Taak!!! Wreszcie nie yaoi i nie anime!
    Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A będziesz kontynuowała ten ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak oczywiście, ale zachęcam was także to czytania tego drugiego :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja reakcja?
    Rozdział! Rozdział! *prawie tańczy sambe z Leonem*
    Oooo.. Nie...
    Lekki brak motywacji do czytania czegoś nowego.. Ja się lubie włanczać jak się klimacik utworzy.. No i tak mało czasu.. (Wymówka godna mistrza. Nie mam czasu bo pisze własnego bloga, czytam dwa o tematyce Riordanowskiej (sama taki pisze wien Well) obserwóje trzy blogi o yaoi (w tym twój) dobra cztery (po prostu nie umiem liczyć) nadrabiam serial the 100, czytam Kosogłosa (mniejsza że nie czytałam W Pierścieniu Ognia) *właśnie zauwarzyłam że moja no.. To takie drzewko.. Yuka? Żegna się z życiem* ostatnio postanowiłam że trzeba by przeczytać Silimator *to ten moment zabijają mnie fani Tolkiena* zaczełam czytać mangi i moge cie dalej tymi kiepskimi wymówkami obrzucąć. (Kiepskimi bo nadal się nudze) Ale obiecuje że zajrze na drugiego bloga w przyszłości!
    PS. (tak wykorzystam twojego bloga o ja nie godziwa ;__;) wie ktoś gdzie można znaleść 2 odc z napisami The 100?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następny rozdział ???? T^T
    Przerwałaś akurat w miejscu na które czekałam !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z przedmówczynią.











































































































    w 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. ale nie zaniedbuj teog bloga prooszeee

    OdpowiedzUsuń
  8. Krotkie? Owszem..jednak jak Nana napisala "Nana tez czlowiek" Nana pisze wspaniale opowiadania,nie wazne jest tu jak dlugie sa jej opowiadania.Sa one ciekawe,interesujace I naprawde bardzo milo sie je czyta.Wciaz mowicie o becie..Nie wiem czy jest to prawda ale wydaje mi sie iz Nana uczy sie kolejnego jezyka przez co zapomina jej sie jezyk polski,ale to nie wazne bo w koncu liczy sie tresc I to jakie zainteresowanie wzbudza dane opowiadanie a nie ile bledow. Jesli Nana chciala abyscie ciagle jej pisali o becie to nie bylo by to raczej yaoi..lecz ile bledow popelnila Nana ..Twoj styl pisania jest swietny bo najwazniejsze sa w koncu te opowiadania ktore pozostaja dlugo w pamieci.Czytalam Twoje opowiadanie trzy razy za kazdym razem do konca I z reka na sercu moge Ci przysiadz ze moge przeczytac to opowiadanie kolejne dziesiec razy I sie ono mi nie znudzi. ----------------------------------------Przepraszam za moj jezyk polski.wiem nie umiem budowac polskich zdan poniewaz owiele lepiej I latwiej jest mi sie poslugiwac jezykiem angielskim.Thank you very much,Nana! Kocham Cie dziewczyno po prostu I cieszy mnie to ze mamy ludzi takich jak Ty ktorzy pisza wspaniale jak Ty.Pozdrawiam I Prosze dodaj jakies notki na tego bloga T.T

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny blog to i więcej czytania :)

    OdpowiedzUsuń