środa, 24 grudnia 2014

Życzenia!

Z okazji świąt życzę wam wszystkim dużo yaoiców.
W postaci zarówno anime jak i mangi.
Aby Kotori oraz inne wydawnictwa dawały nam jak najwięcej tytułów z wątkiem yaoi.
Żebyście byli zawsze szczęśliwy i uśmiechnięci.
Bogatego gwiazdora i wszystkiego co najlepsze!
Nie zapominajcie o moim blogu, bo ja nigdy nie zapominam o was moje skarby <3
Rozdział już niedługo, więc czekajcie cierpliwie :3
Udanych świąt!!!
                                                                                                                                           Nana ^^








-Hej! A my to co?- Yuki wkracza na scenę!
-Ej to moje życzonka, co wy tutaj robicie?- Zdziwiona całkowicie ja ;-;
-Ja też chce złożyć czytelnikom życzenia ^^
-Misa? A co ty tutaj robisz?- Totalny szok już u mnie.
-Dołączam się do życzeń Yukiego, więc życzę wam zdrowia, szczęścia i bogatego gwiazdora. Czekajcie na dalsze rozdziały i nie zapomnijcie komentować!- Cała zarumieniona.
-Właśnie, właśnie!
Nagle wszyscy milkną.
-A ja mogę się dołączyć.- Shinji wchodzi sobie jak gdyby nigdy nic.
-Ty nie, zboczeńcu! ><
-Oj no weź Yuki.- Tuli się do niego.
-Shinji ty też tutaj!?
-O witaj Nana, dobrze, że cię widzę mam prośbę.- Podchodzi niebezpiecznie blisko.
-Tak?- Przełykam głośno ślinę.
-Dawaj tu więcej scen łóżkowych okej?- Mówi mi na ucho i mruga.
-Eto, a co na to Yuki?- Zmartwionym głosem.
-E to taki prezent ode mnie dla niego <3.
-No ja nie wiem czy się ucieszy, ale okej.- Przymierze zawarte!
-Coś źle czuję.- Mówi w rogu sceny zmartwiona Misa.
-Ej co do niej mówiłeś, Nana jesteś po mojej stronie, prawda?- Z nadzieją patrzy na mnie.
-Wybacz Yukiś.
-Echh?
-No to teraz chodźmy się pieprzyć ^^
-Ta jasne chciałbyś!- Ucieka.
-I tak już jesteś mój. Wesołych yaoistki i yaoiści, ja idę pobawić się z moim kotkiem! No chodź do mnie Yukiś.
-Nie, ratunku!
-Sorki Yuki.- Misa ucieka.
-Powodzenia!- Krzyczę, a w pokoju obok słyszę już głośne jęki Yukiego.
-Ludzie pomóżcie! A właśnie wesołych jeszcze ode mnie! Ej co ty robisz? Nie! Achhh

Tia coś czuję, że lekko dziś mieć nie będzie ;-;
No nic lepiej dla nas <3
Wesołych życzy Nana i jest spółka <3

5 komentarzy:

  1. Aww, tak, tak, najlepszego <3 Dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega życzenia! :D
    Tobie również Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. no, to czekamy na te sceny łóżkowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award, więcej informacji na ten temat pod linkiem, http://shoujo-namida.blogspot.com/2014/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń